Glacial acetic acid, Citric acid, Dimethyl carbonate tulaga tau maketi

Aisa acetic glacial:

O le itu sapalai e fa'atapula'aina le lagolago mo le maketi, ma o le tau o le malosi sili lea e fa'aola ai i le taimi nei.Ole suiga ole mana'oga e le'o manino lava.Ole itu ole tu'uina atu ole mana'oga e utiuti le lagolago mo le maketi.

O loʻo faʻamoemoeina o le tau maketi o le suka acetic acid o le a faʻatupulaʻia i aso nei, ma o oloa o le a maua i le lautele.

Citric Acid, Sodium Citrate:

O lo'o sologa lelei le tau o le maketi o le citric acid.Ua maua e kamupani i luga le tele o poloaiga i maketi tau fefaʻatauaʻiga i fafo talu ai nei, ma o le alamanuia faʻatau oloa e faʻavave vave, ma o le pito i luga o loʻo i ai se faʻamoemoe e taofi le pa'ū.Na amata ona fa'atumauina e le alamanuia se tulaga talafeagai, ma na fa'amalieina le mamafa o le sapalai o alamanuia.Ua vaivai le mafaufau o le faatalitali ma le vaai i lalo, ma o loo i ai le faamoemoe e fausia tulaga taitasi ma le isi.I le amanaia ai o le tuʻuina atu ma le manaʻoga tulaga ma le mafaufau o luga ma lalo, e faʻamoemoeina o le a vaivai ma mautu le maketi o le citric acid mo taimi pupuu, o le a faʻaleleia le faʻatau ma le faʻatau, pe ono tulaʻi mai teisi.

Weifang Yingxuan Industry's citric acid monohydrate, anhydrous citric acid, ma le sodium citrate gaosi oloa o loʻo gaosia masani, faʻatasi ai ma le tele o sapalai ma le naunautaiga malosi mo uta.

O le tau o le lemon biochemical citric acid e mautu, o loʻo faʻagaioia le fale gaosimea, ma o le mafaufau e mautu.

Jiangsu Guoxin Xielian's citric acid monohydrate, anhydrous citric acid, ma le sodium citrate gaosiga o loʻo faʻagaioia masani.

Dimethyl carbonate:

O lo'o i luga o le itu malosi le maketi o le dimethyl carbonate i totonu o fale gaosi oloa.I le taimi nei, o le sapalai ma le manaʻoga i le maketi o loʻo feagai ma le tasi ma le isi, ma o loʻo mautu le manaʻoga i lalo.O loʻo faʻamoemoeina o le tau o le maketi DMC i totonu o le atunuʻu o le a faʻavasegaina i aso nei.

Haike Xinyuan dimethyl carbonate i le taimi nei o loʻo i ai se fale gaosi dimethyl carbonate ma le gaosiga gafatia o 60,000 tons / tausaga i le faʻatinoga masani, ma o loʻo faʻatalanoaina le fefaʻatauaiga.

Wells Chemical (55,000 tone/tausaga) dimethyl carbonate o lo'o fa'agasolo lelei.I le taimi nei, o le upusii a le gaosiga mo le dimethyl carbonate e faʻavae i luga o feutagaiga moni.


Taimi meli: Oke-10-2022