O le a le Propionic Acid?

O le propionic acid, lea e taʻua foi o le methylacetic, o se gaʻo tumu i filifili pupuu.

Ole fua ole vailaʻau ole propionic acid ole CH3CH2COOH, ole CAS numera ole 79-09-4, ma le mamafa ole mole ole 74.078

O le propionic acid o se sua suau'u e leai se lanu, ma le manogi manogi.O le propionic acid e fa'afefiloi ma le vai, solu i le ethanol, eter ma chloroform.

Fa'aoga autu ole propionic acid: fa'asao mea'ai ma fa'amalo ole pala.E mafai fo'i ona fa'aoga e fai ma fa'aininisi o mea viscous e pei o le pia.Fa'aaogaina e pei o nitrocellulose solvent ma plasticizer.E faʻaaogaina foʻi i le sauniuniga o vaifofo faʻapipiʻi nickel, saunia o meaʻai, ma le gaosiga o vailaʻau, vailaau faʻasaina, ma vailaʻau faʻamaʻi.

1. Fa'asao mea'ai

O le anti-fungal ma le faʻaogaina o le propionic acid e sili atu nai lo le benzoic acid pe a oʻo i lalo ole 6.0 le tau o le pH, ma o le tau e maualalo ifo nai lo le sorbic acid.O se tasi lea o mea'ai fa'asao lelei.

2. Vaila'au

I totonu o fale gaosi oloa e tineia ai manu faalafua, o le propionic acid e mafai ona faʻaaogaina e gaosia ai le propionamide, lea e maua ai nisi o vailaʻau faʻamaʻi.

3. Mea manogi

I totonu o le gaosiga o mea manogi, e mafai ona faʻaaogaina le propionic acid e saunia ai mea manogi e pei o le isoamyl propionate, linalyl, geranyl propionate, ethyl propionate, benzyl propionate, ma isi, e mafai ona faʻaaogaina i meaʻai, mea teuteu, fasimoli manogi.

4. Fualaau faasaina

I totonu o fale gaosi oloa, o mea autu autu o le propionic acid e aofia ai vitamini B6, naproxen, ma Tolperisone.O le propionic acid o loʻo i ai se faʻalavelave faʻalavelave vaivai i le tuputupu aʻe o fungal in vitro ma in vivo.E mafai ona faʻaaogaina mo togafitiga o dermatophytes.

Taulimaina ma le teuina o le propionic acid

Fa'atonuga puipuiga: tapuni tapuni, fa'amalosia le ea.E tatau i tagata fa'atino ona faia a'oa'oga fa'apitoa ma ia usita'ia fa'atonuga fa'agaioiga.Faʻapipiʻiina i meafaigaluega saogalemu.

Teuteuga Lapataiga: Teu i totonu o se faleteuoloa malulu ma fa'alili.Taofi mai le afi ma le vevela.O le vevela o faleteuoloa e le tatau ona sili atu i le 30 ℃.Taofi mau ia tapuni le atigipusa.E tatau ona teuina ese mai mea faʻamaʻi faʻamaʻi, faʻaitiitia mea faʻaitiitia ma alkalis.


Taimi meli: Iul-25-2022